FITOMED


Cześć! Około tygodnia temu dostałam paczuszkę z firmy FITOMED, a znajdowały się w niej dwa kremy: 
  • Mój krem 11 - do cery tłustej i mieszanej z rozszerzonymi porami
  • Mój krem 12 - do cery tłustej i trądzikowej


Ja do testowania wzięłam 12, ponieważ jak każdy nastolatek mam co jakiś czas "wulkan" haha XD, a Moja Mama wzięła 11, bo ma cerę mieszaną.





Moja Mama oceniła krem 7/10. Twarz przez cały dzień jest nawilżona, co najważniejsze nie ma żadnych barwników, ale minus jest jeden, ale wielki... po dwóch dniach stosowania tego kremu Mojej Mamie strasznie spuchły powieki, więc odstawiła krem i powoli jej to zanika. Także wszystko super z tym kremem, no ale jednak minus jakiś się znalazł.




Ale przejdźmy do mojego. Oceniam go na 10/10, ponieważ :
skóra jest nawilżona cały dzień, 
nie zawiera barwników,
a co najważniejsze już po jednej aplikacji tego kremu trądzik znacznie się pomniejsza i znika. 
Tego właśnie szukałam! Jestem bardzo zadowolona!







Dziękuję za możliwość współpracy!

Komentarze

  1. Nie słysząłam o nich :)



    mój blog - http://missstyle21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję współpracy! Nigdy nie miałam nic z tej firmy. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny post , fajny blog wszystko tu jest fajne

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje współpracy , to jest chyba marzenie każdej blogerki :)
    Zapraszam do mnie : orchiiixoxo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam jeszcze nic z Fitomedu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie słyszałam o nich:)

    http://ja-pamietnik-i-opowiadania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny blog, i ogólnie wszystko jest fajne

    OdpowiedzUsuń
  8. gratuluje współpracy ;)

    http://patrycjaolech.blogspot.com/#_=_

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy post i fajny blog^^

    wykrzycz-mi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny krem i bardzo ciekawe posty ;)
    Obserwuję i zapraszam do mnie :D
    http://duusiaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty