Saal Digital - pierwsze wrazenie

Cześć! Dzisiaj przygotowałam dla Was recenzje produktów od Saal Digital! Razem z Moją szwagierką dostałyśmy możliwość wypróbowania jakich chcemy produktów w określonej cenie. Nie wiem, czy akcja jest nadal dostępna, ale warto bylo wykorzystać ten moment. A może tez mieliście tą okazje do testowania? A więc zacznijmy...

Ja wybrałam sobie fotoksiążkę i o to jej efekt:



Jest cudowna! Mała, zgrabna, w miękkiej okładce. Stron ma 32 bodajże o ile dobrze pamietam! Skorzystałam z pomocy „asystenta”, ktory fajnie wszystko mi rozłożył i wyszło takie cudo. Wg mnie jest to dobry pomysł na pamiątkę bądź na prezent. Już mam spokój z wywoływaniem zdjęć chociaż na chwilę haha. Jestem strasznie zachwycona. Transport (uwaga!) z NIEMIEC zajął 3 dni  razem z realizacją projektu! Czas dostarczenia wynosił tydzień, a tu taka miła niespodzianka! Same plusy, nie ma ani jednego minusa! Także fotoksiążkę polecam na 1000000%!!! 

Następnie...



Fotoobrazy!!! Jeden fotoobraz należy do mnie, a drugi do szwagierki. Obydwa mamy zrobione na płycie pleksi i musze przyznać, że bardzo się obawiałyśmy jak to bedzie z wykonaniem, ale szczerze byłyśmy zaskoczone, kiedy otrzymałyśmy paczuchy. Cieniutka płyta, super odzwierciedlone kolory, jakość taka jak na komputerze, nie ma żadnych zakłamań kolorów (będąc grafikiem z zawodu coś tam jednak wiem) i szczerze polecam. Mama tego urwisa jest tak zachwycona, zawsze przekonana byla do fotoobrazów na płótnie jednak jak zobaczyła u mnie to powiedziała, że też musi mieć! Wysyłka również z Niemiec i dokladnie tak samo szybko przyszły jak książka! Miały zostać dostarczone w tydzien, a były po 3 dniach! Jak widzicie na zdjęciu maja takie uchwyty do mocowania podobne do tych takich pasków na rzepy. Dobrze sie trzymają, nic do tej pory nie odleciało od ściany haha 😅 także ciocia z mama bardzo polecają! 😁

Mialam Wam pokazac jeszcze fotozeszyt, ktory został zrobiony na prezent urodzinowy, jednak od razu po przyjściu został zapakowany i wysłany solenizantce (babci), ktora do tej pory mi mówi, ze tak jej sie podoba, ze jest po prostu zachwycona takim prezentem! Nie liczyła sie reszta prezentów jakie dostala, a mały zeszycik ze zdjęciami wygrał wszystko! Wspomnienia z dziecinstwa, młodości wygrały! Nigdy nie widzialam większej radości u babci! Jestem z siebie dumna, ze udalo mi sie zrobic taki świetny zeszyt i tak uratować babcie! 

Dzieki Saal Digital! Jesteście świetni! Robicie ogromnie dobrą robotę! I szczerze, bez słodzenia Wam polecam ich usługi, bo warto! Ceny tez nie sa AŻ tak wysokie jak u innych firm zajmujących sie wywoływaniem (sprawdzone) także jak nadejdzie jakaś kolejna okazja to skorzystam znowu! Macie to murowane! 

A Wy lubicie takie wywoływanie, czy jednak jesteście za standardowym wywoływaniem? Piszcie!!!



Komentarze

  1. Świetnie prezentują się, ale jednak jestem za tradycyjnym wywoływaniem:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fotoksiążki są super :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty