Polecane z ALIEXPRESS~ 1

Jako, że Aliexpress stało się baaaardzo modne, podaję Wam pierwszą część rzeczy polecanych przeze mnie i moje przyjaciółki. Nie jest to sponsorowane, więc nie musicie się martwić :D AliExpress.com Product - 1 Bouquet 5 Head Wedding Artificial Hydrangea Flower Home Wedding Party Birthday Floral Decor WB283 P40 AliExpress.com Product - 2016 New Monokini Swimwear Women Letter Rihanna Bulls Rose Basketball Red Bodysuit Jumpsuits Costume Sexy One Piece Swimsuit AliExpress.com Product - visofree eyelashes 3d mink lashes wispy curly fluffy lashes crisscross mink eyelashes invisible band false eyelashes round box AliExpress.com Product - Matte Leather Small Women Wallet Luxury Brand Famous Mini Womens Wallets And Purses Short Female Coin Purse Credit Card Holder AliExpress.com Product - DEleventh Classics Sexy Women Red Wedding Shoes Peep Toe Stiletto High Heels Shoes Woman Sandals Black Red Nude Big Size 43 US10 AliExpress.com Product - 10 Heads 8CM Artificial Rose Flowers Wedding Decorations Silk Flower Ball Centerpieces Mint Decorative Hanging Flower p20 AliExpress.com Product - La MaxPa bikinis set swimwear women 2018 summer girls sexy bikini push up multicolor swimming suit two piece beach bathing suit AliExpress.com Product - Type C & micro USB & USB 3 In 1 OTG Card Reader High-speed USB2.0 Universal OTG TF/SD for Android Computer Extension Headers AliExpress.com Product - YUFREE 1 Pair Socks Men Slippers Bamboo Fibre Non-slip Silicone Invisible Boat Compression Socks Male Ankle Socks male038 AliExpress.com Product - 3d dream catcher Waterproof Temporary Tattoos dreamcatcher flash Tattoo stickers body art for women transferable fake tattoo

Komentarze

  1. Zabrakło mi trochę opisów tych rzeczy, ale fajna lista

    OdpowiedzUsuń
  2. Najgorsze jest czekanie za swoją paczką! Ja zamówiłam case na telefon jakoś półtora miesiąca temu i do dziś nie mam :(

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę nareszcie się tam zalogować ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Body z pierwszego zdjęcia bardzo mi się spodobały :) Chyba je sobie zamówię, mam nadzieję, że uda mi się dopasować rozmiar :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam te piankowe róże, są piękne ❤

    OdpowiedzUsuń
  6. Te różyczki fajnie by się nadały do zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Najgorsze jest to długie oczekiwanie na przesyłkę,nie wiem czy bym dała radę.😚

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe propozycję :) Jako pasjonatka ciekawych wnętrz wpadły mi w oko szczególnie róże :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię zakupy na allieexpress ale nie robię tego często bo jednak długi czas oczekiwania xd

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna lista, ale szkoda że nie ma realnych zdjęć - niestety fotki z aukcji często odbiegają od rzeczywistości.

    OdpowiedzUsuń
  11. przepiękny jest ten portfel, już wiem co zamówię następnym razem;P

    OdpowiedzUsuń
  12. rzęsy i portfel całkiem spoko :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty