Polecane z Aliexpress #2~

Cześć! Jako, że BARDZO DOBRZE przypadł Wam post z polecanymi przeze mnie rzeczami z ali, postanowiłam zrobić drugą część! Jednak... posłuchałam Was i tam gdzie miałam możliwość uwiecznienia rzeczy to to zrobiłam! :D Jednak jest parę rzeczy, których nie posiadam, to za to będą mieć GŁĘBSZY opis :D To zaczynajmy!


    
AliExpress.com Product - FOCALLURE 19 Colors Matte Lipsticks Waterproof Matte Lipstick Lip Sticks Cosmetic Easy to Wear Lipstick Matte Batom


"Najlepsze matowe pomadki za tak niską cenę" - opinia koleżanki i wiecie co? Oczywiście musiałam zamówić więcej kolorów! Także czekam na kolejne i Wam je tu kiedyś wstawię :D ja osobiście na ali nie kupiłabym pomadki, ale patrząc po feedback'ach i zamówieniach nie ma co się obawiać.



       
AliExpress.com Product - YUFREE 2018 High Quality Cute Cat Striped Women Socks Creative Casual Cotton Funny Animals Socks for Female WZ003


Te skarpetki to robią furorę u mojej znajomej! Wiecie co? Chyba sama się skuszę, bo cena mega niska, a gatunkowo są dobre. :D Zauważyłam, że więcej zamawiam dla kogoś niż dla siebie XD haha 



AliExpress.com Product - 20pcs / lot 16 * 10.5cm250g Retro Kraft Paper Envelope Postcard Envelope Blank Pack Gift Box

Siostra mojej koleżanki pozamawiała sobie koperty i ozdobne karteczki na wesele i powiedziała mi, że koperty są całkiem ok, gatunek tego papieru to taki bardziej "eko", nie śmierdzą (!), a co najważniejsze: nie przebijają pisaków/mazaków na drugą stronę. Także poleca!


 A teraz coś co zamówiłam sobie JA! :D :



Widzę, że w nazwie tych kolczyków jest BRZYDKIE słowo, ale nie mam na to wpływu haha xd te kolczyki są moimi ulubieńcami!!!!!! nie są ciężkie, miałam je ubrane na urodzinach i cały dzień je nosząc nie odczuwałam dyskomfortu, za to każdy pytał skąd takie "inne" kolczyki mam :D no są cudowne, te polecam z całego serduszka!!! 





Przyznam się, że ładniej ten "łańcuszek" wygląda jako bransoletka haha XD no nie wiem, wzięłam na próbę i jakoś nie nosi mi się go zbyt dobrze na szyi, ale na ręce jest okejka :D zależy co kto lubi przecież, także polecam.



Co do tych kolczyków.. wyglądają na masywne i bardzo ciężkie, jednak na uchu elegancko wyglądają i nie ciągną w dół. Nie miałam okazji ich nosić, ale w przymiarce wyglądały super :D no i cena dobra!




Tak jak w przypadku tych czarnych kolczyków, te są tak samo lekkie, nie obciążają ucha, co jak wiadomo jest najważniejsze. Kolor skradł moje serce, nie miałam okazji żeby je ubrać, ale że szykują się kolejne urodziny to.. chyba je dorzucę do dodatków i będzie super :D


Mam nadzieję, że ten post wyszedł dużo lepiej:D Miłego dnia Wam życzę i piszcie jak się podobają rzeczy, buźka!!



Komentarze

  1. Ja ostatnio kupiłam obudowy do telefonu i jestem mega zadowolona mimo, że czekałam ok. półtora miesiąca za nimi :D

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow ta biżuteria bardzo mi się spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne rzeczy :D a tą brzydką nazwą się nie przejmuj :D
    nawet jej nie zauważyłam :D

    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty